Descarga

17 de octubre de 2011

Fecha de realización

octubre 2011

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de el Quer Foradat, Catalunya (España)

20111016 FET, El Paraigua, Etapa nº 4–Diumenge, 16 d’Octubre de 2011

Itinerari de l’excursió: Estana (1.500 m) – Coll de Paller (1.499 m) - Coll de Reineres (
1.709 m) – Collet Roig (1.800 m) – Prat de Cadí (1.832 m). La tornada és pel mateix camí.

Característiques: Des del poble d’Estana fins el Coll de Reinetes la pujada és suau, però
després fins el Coll Roig és més forta. A partir d’aquí el camí continua planer enmig d’una vegetació on domina el pi negre, algun avet, el serval i el boix grèvol. Finalment arribarem a Prats de Cadí, una gran esplanada de pastura envoltada de bosc. Aquí podrem gaudir d’una gran vista a la paret nord del Cadí, especialment a la canal del Cristall.

ITINERARI AMB COTXE FINS EL PUNT D’INICI DE LA CAMINADA
Sortim de Martinet en direcció a La Seu d’Urgell i just passat el poble agafem un trencall a l’esquerra que indica Montellà/Estana. Més endavant trobem un trencall i hem de seguir
direcció Estana on hi arribarem després de 9 Km de carretera/pista. Allí deixarem els cotxes i començarà la caminada.

• Foto de jordisiol

jordisiol 17 jul. 2013

Facil i amb vistes molt bones en un entorn fantastic. Ideal per fer amb la familia

• AmparoHD 29 jul. 2014

Una excursión que si bien no necesita ninguna experiencia técnica sí precisa de estar en forma para hacerla en el tiempo que señala y con niños. Ahora, sólo por el entorno, las vistas y lo impresionante e imponentes de los picos que rodean el prat, vale la pena estar el doble de tiempo subiendo!!!

• Foto de xavi_polak

xavi_polak 19 ago. 2015

Molt bonic. Tema nens: a partir de 5 anys perfecte. Més petits no habituats, motxilla. Aprox 1h30min. Per trajecte sense presses. Tot i que són pocs km. Puja dret.

• Foto de jordiculi

jordiculi 7 ago. 2016

entorno espectacular y muy asequible
    ideal para iniciarse en el excursionismo

• scandermore 9 ago. 2017

Ruta muy bonita, aunque si se hace con niños hay que tener en cuenta que a pesar de no ser difícil, la ascensión es constante.

• Hailbrath 22 ago. 2017

Trail indications are scarce, but the path is easy to follow

• Foto de Vmuriana

Vmuriana 24 ago. 2018

Molt bona ruta.
    Pujada continua.
    Molt bones vistes.
    Recompensa final al arribar a Prat de Cadí.