Descarga

29 de marzo de 2014

Fecha de realización

abril 2011

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de Paüls, Catalunya (España)

Pujarem al capdamunt del poble a buscar el cementiri, seguint el GR per una pista, fins una cruïlla on haurem de deixar el GR que puja al Monsagre i seguirem cap el Coll de la Gilaberta, primer per pista, passant per la Font del Morellà, i quant aquesta s'acaba per senda en forta pujada fins el Coll de la Gilaberta. Del coll baixarem fins les runes del Mas de les Crevetes de Lloà i d'aquest bonic llogaret fins a les runes dels masos de Fandos i Capellà. Per tal d'evitar el Pas de la Barca, sovint amb aigua, caldrà seguir les indicacions del "pas alternatiu", baixar a la llera del barranc, i pujar pels bancals de l'altra riba per enfilar la feixa que primer planera i després de baixada ens estalviarà aquest Pas. En poca estona arribarem al Barranc de Piquer, normalment amb aigua, ja sota les Roques de Benet. Uns 200 mts. més endavant i desprès de passar per un pas empedrat, veurem que a la nostra esquerra marxa un camí planer, si el seguim uns 30 mts. arribarem a una font en un bassi. Per bona senda pujarem a buscar el coll de la Terra, des d'on per bona pista anirem baixant fins a trobar la pista asfaltada que provenint d'Orta du a la Franqueta. Seguirem aquesta pista cap a l'esquerra, pujarem fins el Coll de Blanco i planejarem fins el Coll de la Valera, en aquest punt i abans que la pista comenci a baixar, veurem a la nostra dreta un pivot indicador del Parc que ens farà agafar una sendera, que estalviant-nos un bon tram d'asfalt, ens durà fins la zona de Lliberós i els Estrets. En aquest lloc podrem escollir el toll que més ens agradi per prendre un merescut bany. A la sortida dels Estrets i abans de la pujada empedrada que ens duria a una pista, seguirem per una senda paral·lela al riu, marcada com a PR. Aquesta senda aboca a una pista de terra que tot passant pel gual cimentat del riu va a sortir a un altra pista asfaltada que seguint-la cap a l'esquerra ens durà fins a Arnes.

• Foto de jrojas

jrojas 8 nov. 2018

En el tiempo hay un error

• Foto de kasca

kasca 25 ago. 2021

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Track semi correcte, oficial dels estels del sud. Com tots, l'aparell que devien utilitzar no afinava gaire i és desvia molt sovint del camí real, amb errors importants que fan que l'aplicació avisi tots l estona de "està deixant el camí". Bàsicament el tal té molt trams "rectes" que creuen barrancs o cingles Pim pam. Sent l'oficial que déu seguir la majoria caldria refer-lo, afegint també check points que no n'hi ha ni un. Sort que el camí està molt ben marcat i els plànols en paper no fallen.

• Foto de brisquet

brisquet 15 sept. 2021

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

he fet el pas alternatiu per les obres als estrets. Ruta per mi ben marcada llevat d,un tros als racons de Belino em sembla , que hi ha un rosegador i un arbre caugut m,ha despistat i m,ha fet .perdre la sendera. He fet camp traves uns 50 mts i solucionat.