• Foto de ESTELS DEL SUD: REF. FONT FERRERA-NOU REF. DE CARO

Fecha de realización abril 2005

4,5
9,1

cerca de Fredes, Valencia (España)

Sortim del refugi travessant els magnífics boscos de pins, seguint el GR (que no deixarem en tot el dia), primer per pista i després agafarem la senda que passa per la font del Bassiol i per sota el Negrell. Tornarem a prendre la pista de les Vallcaneres i ens desviarem per seguir en direcció a Casetes Velles, tot passant pel Refugi del Mas del Frare. De Casetes Velles anirem un bon tros per la pista i passarem per la font de la Llagosta fent camí cap a la cova Vidre, magnifica formació excavada en un cingle. Passant per sota la cresta del Marturi, arribarem al coll de Pallers, i d'aquí baixarem a trobar la pista al coll de la Carrasqueta. Seguirem el GR7 per pista Asfaltada, es passa per la urbanització dels Ports deixant a mà dreta el Restaurant del Port, a 80 metres mà dreta, trobem el Nou Refugi de Caro que es troba a la mateixa vora de la pista (pivot Estels).