Descarga

Fecha de realización

mayo 2021

Envía a tu GPS

Descarga rutas de Wikiloc directamente a tu Garmin, Apple Watch o Suunto.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Envía a tu GPS Envía a tu GPS
Comparte

cerca de Olot, Catalunya (España)

La volta a peu a la Garrotxa és una proposta de ruta a peu en 10+1 etapes basada en la guia editada per Editorial Batet, del mateix nom.

Aquest trekking permetrà al viatger descobrir, degustar i pernoctar cada dia en un poble diferent de la comarca seguint els camins de la xarxa de senders Itinerànnia.

Etapa 1 Olot- Santa Pau: Les arrels les fas a cada pas que camines amb la voluntat d’estimar el que trepitges.

Recorregut: Olot- Parc de les Móres - Ctra. del Triai - Ctra. Vella de Santa Pau - La fageda d’en Jordà -Can Jordà - La Fageda Fundació - Can Xel -Volcà del Croscat - Volcà de Santa Margarida - Camí de les Fages - Font del Clavell - Volcà de Rocanegra - Pla de Pujolars - Santa Pau

La volta a la Garrotxa disposa d'un passaport de viatge que podreu anar completant mentre feu cada etapa.

El passaport compta amb onze caselles corresponents a les onze etapes de la Volta a peu a la Garrotxa, que podreu segellar als restaurants, allotjaments, serveis i oficines de turisme adherides. Podeu consultar quins són dins la informació de cada etapa.

Si completeu 10 de les 11 etapes, podreu obtenir la motxilla de la Volta a peu a la Garrotxa i un val de 30€ per gastar als establiments que trobareu a l'app Garrotxa Approp, que podreu recollir a l’Oficina de Turisme d’Olot*

El passaport va encartat a la guia "La volta a peu a la Garrotxa", però també es pot aconseguir a les oficines de turisme de la comarca i als establiments adherits.

*Promoció vàlida fins a exhaurir existències. Per aconseguir el val de 30€ el passaport només podrà ser segellat pels establiments adherits a La volta a peu a la Garrotxa.

mvbague 14 sept 2021

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Hem fet la primera etapa, molt maca i entretinguda, irem per la segona, heu fet molt bona feina, felicitats

Itinerànnia 14 sept 2021

Que bé! El mèrit més important és dels autors de la guia, que han decidit com estructurar les etapes , i vostre perquè hi poseu les cames!!
    Us animem a seguir-nos informant a cada etapa, també podeu etiquetar a xarxes #voltaapeualagarrotxa

• Foto de Dani Pagès

Dani Pagès 17 sept 2021

L' acabem se fer i és espectacular! Bona rita i molt senzilla de fer. Caldria senyalitzar millor la zona de Can Passavent al volcà Croscat, però es pot seguir perfectament. A per la próxima!

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Molt maca amb paisatges de la zona volcànica i la Fageda espectaculars!

mvbague 17 sept 2021

totalment d'acord amb la zona de can Passavent

• Foto de Marta Mallarach Macias

Marta Mallarach Macias 19 sept 2021

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Bonica ruta, però cal modificar el track de Can Passavent. Hem pujat i baixat les escales en direcció al Croscat unes 4 vegades perquè no hi ha el camí de la ruta que seguíem.

mvbague 19 sept 2021

és veritat, nosaltres varem passar per el camí que posava el track i és molt embardissat, varem agafar un corriulet que surt per la dreta baixant al arribar a Can Passavent, petit i plé de bardisses

Itinerànnia 20 sept 2021

Teniu tota la raó hi ha un error en el track en aquest tram, i per poder fer el canvi i posar el track correcte ens ho han de fer des de wikiloc. En la zona de can Passavent i visita al Croscat cal fer l'anada i tornada pel mateix camí

mvbague 20 sept 2021

D'acord, és el més lògic 👍

• Foto de esmeraldablasi

esmeraldablasi 24 sept 2021

He realizado esta ruta  Ver más

Etapa 1 - Una ruta molt diversa i entretinguda! Tots els llocs pels que passés tenen el seu interès. Fa estimar la Garrotxa. Demà farem l'etapa 2.

Itinerànnia 27 sept 2021

Fantàstic!! Us animem a continuar explicant-nos la vostra experiència!

Itinerànnia 19 oct 2021

Bones notícies!! El track de la zona del Croscat i can Passavent ja està arreglat!!

mvbague 21 oct 2021

perfecte lo del croscat !!!!!!!

• 99asun99 13 nov 2021

Fantástica proposta. Gràcies!!!!

• Rosa Morla 13 nov 2021

Fantàstica primera etapa de la volta!
    Gràcies Anna i Sergi per aquest regal!

• Pepitm 11 abr 2022

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Hola. Ahir vam fer la primera etapa de la volta a peu. Molt maca, entretinguda, i interessant. El tema que es parlava abans del croscat está solucionat pero en algún moment et diu que vas en direccio contraria , coses de les máquinas. La resta be, excepte a l,inici a la carretera de can triai Hi ha una senyal que et porta malament, diferent del track . Vam haver de tornar enrrere. De totes maneras es molt Bona idea aixo d,una ruta. Espero que mes endavnat sigui mes coneguda.

Itinerànnia 13 abr 2022

Aquest tram del Triai els autors de la guia van decidir passar per la pista i la xarxa de senders puja per un camí i per això us va despistar. A la guia s’explica