Fecha de subida 29 de marzo de 2018

Fecha de realización marzo 2018

2,5
4,9

cerca de Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
He fet aquesta sortida prenent de base el track: EL PUIG DEL VOLCÀ DE LA COSTA del company de Wikiloc tbach Gràcies per compartir.
Les indicacions que dona són molt interessants i paga la pena tenir-les en compte.
PRINCIPALS ATRACTIUS DE LA SORTIDA

• Passejar per la Fageda d'en Jordà: sempre atractiva .

• Fer el volcà del Puig de la Costa.

• Vistes interessants.

• Passar per can Jordà.

NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Deixem el cotxe al pàrquing de can Serra, comencem la sortida creuant la carretera.

• A la Fageda s'ha d'anar en compte en els diferents encreuaments que es troben: hi ha moltes alternatives. Per a nosaltres ha estat útil l'ús de GPS.

• El camí en tot moment és ben fresat. Cap dificultat

PLÀNOL TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

INFORMACIÓ PUNTS SINGULAR (WAYPOINTS)

Altures, desnivells acumulats i temps

GRAU DE DIFICULTAT

L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 39. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta
Aquí comença la pujada al Puig de la Costa. Un corriol ben fresat. Hi ha poques vistes perquè les aulines ho impideixen. Puja fort, però no és gaire llarg.
En aquest punt deixem Itinerannia i tirem a la dreta. Des d'aqui, tenim les millors vistes de la sortida: sobre Olot, el Pirineu ...
Aqui comença la baixada que ens torna un altre cop al nivell de la Faigeda. De la casa en resta ben poc.

• Foto de Magí Alsina

Magí Alsina 31-mar-2018

Molt maca la ruta Manel.
    I a més és un privilegi de poguer passejar per la Fageda.
    Sembla una ruta còmode i fàcil per una matinal.
    Fantàstic. Me l' apunto.

• Foto de Manel_49

Manel_49 01-abr-2018

Hem estat una mica piocs, res greu una d'aquesta grips que s'allarguen massa, i volíem fer una sortida de menys de 10 Km. i menys de 400 m. de desnivell. Aquesta ens ha anat com anell al dit. La Fageda fent-la tot seguint una ruta és molt agradable perquè surts dels camins més concurreguts, i sentir-se amb poca gent al mig de la Fageda és un privilegi. Clar que els no ens la coneixem millor amb GPS perquè paratges diferents poden semblar iguals. Ruta molt recomenable i assequible. Salut i Cames!

• alejandrovf5 10-dic-2018

Intentamos seguir la ruta el sábado 8/12/18 pero no pudimos completarla porque habían varias vías con caminos cerrados con señales de propiedad privada y al final tuvimos que ver otro camino.
    El lugar igual super recomendable.

• Foto de Victor Adorna

Victor Adorna 13-may-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Muy buena ruta y con unos paisajes preciosos. La recomiendo 100%.