Descarga

Fecha de realización

noviembre 2019

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Mancor de la Vall, Baleares (España)

Recorregut de pujada al Puig de Tossals Verds començant la ruta en el refugi que porta el mateix nom tot seguint el GR-221.

Així doncs, des del Refugi de Tossals Verds, sortirem en direcció a ses Cases Velles de Tossals seguint el recorregut del GR-221. Sense deixar-lo, en endinsarem per dins un alzinar en el que, per una clariana podrem veure la Canaleta de Massanella.

Seguint el mateix camí, passem per dos pontets de fusta fins que arribem al Coll des Coloms. És en aquest punt on hem d'abandonar el camí cap a l'esquerra per començar a pujar cap al cim. S'ha d'anar molt en compte en el moment de seguir el camí.

Després d'una pujada amb una forta inclinació, passem per es Frare i per una casa de neu. En aquest punt hem de seguir el camí de l'esquerra, sempre en sentit ascendent fins que assolim el punt més alt del cim de Tossals Verds.