Descarga

7 de enero de 2021

Fecha de realización

diciembre 2020
Sé el primero en aplaudir
Comparte
-1 m

cerca de Sant Salvador de Guardiola, Catalunya (España)

Excursió circular que s’inicia al Parking a la vora del camp de futbol i segueix 7 fonts entre el Raval del Parrot i voltants de Sant Salvador.
Es pot deixar el vehicle al Parking de la zona esportiva, sortirem en direcció NE i al poc ens trobem davant La Font de Dalt, passada la font seguirem E i seguidament S fins travessar un camp sota el Cementiri una fita ens marcarà un corriol i deixarem el camp en direcció al Torrent d’En Masats on després de travessar-lo remuntarem un petit pujador i seguirem fins creuar la pista asfaltada prop del pont del Parrot. Ara seguirem el torrent del Masts fins a trobar la Font de la Teula en el seu marge esquerra. Passada a font trobem l’encreuament de la font del Boix i el raval del Parrot, seguirem aquest últim remuntant un pujador que ens portarà a la Font de la Mina de la Sínia de Masats i a les dues següents la Font Vella i la Font del Parrot.
Un cop passades aquestes dues fonts davallarem al camí fins a retrobar la cruïlla de la font del Boix direcció que ara seguirem fins plantar-nos davant el Turó de Can Miralda espectacular masia i l’ermita de la Mare de Deu de Gràcia, creurem la pista asfaltada en direcció O i seguirem per una pista de terra ampla sempre en vistes a Can Miralda fins la cruïlla que senyala la direcció a la font del Boix que la deixarem i girarem direcció N fins arribar a la carretera vella de St. Salvador per anar a trobar l’última font del recorregut la Font Nova.
Retornarem al corriol per damunt la carretera i retornarem a Sant Salvador per la part O del poble.