• Foto de Fuente De - Sotres

Fecha de realización junio 2016

3,4
6,9

cerca de Fuente Dé, Cantabria (España)

Partimos dende o teleférico de Fuente Dé que salva un desnivel de aproximadamente 900m, desde os 895m ata os 1.823 da estación superior.
Da estación superior (el Cable) subimos pola senda que vai a Cabaña Verónica e ao Collado de Horcados Rojos, ata a Horcadina de Covarrobres, onde nos desviamos ás praderías de Áliva.
Dende aquí continuamos nunha suave baixada ata o final:

Diante de nos temos o val do río Duje.
Por mor da neboa, non vemos o Chalet Real, co seu característico tellado vermello. Foi edificado pola Real Compañía Asturiana de Minas para residencia dos seus enxeñeiros, aínda que o seu nome proven porque Alfonso XIII aloxouse alí polo1912 para cazar rebecos. Máis adiante está o Hotel-Refuxio de Áliva (1667m), co seu tellado verde. Era un pequeno refuxio de montaña, reconvertido en hotel nos a nos 90 e xestionado por CANTUR, a empresa de xestión turística da comunidade de Cantabria. Aqui facemos unha parada para comer resgardados da choiva. Outra construción que sería visible dende a nosa rota é a Ermida da Virxe das Neves, ou La Santuca de Áliva. Está bastante máis abaixo, a uns 1400m de altura, na metade dos prados de Áliva e camiño de Espinama.

Ruta organizada por AVV Montefaro (Mugardos)