-0 m

cerca de Girona, Catalunya (España)

Una vegada més, seguint les passes del Capità Haddock i, en aquesta ocasió, també d'en Jmarticampmajor (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4424957) ens hem decidit a travessar les Gavarres des de Girona fins, en aquest cas, Calella de Palafrugell. L'excursió, pràcticament ressegueix (amb algun retall) la seva ruta, però a l'inversa i amb final al mar.

Els punts d'interès son alguns dels habituals de la sèrie de les Transgavarres (Montnegre, Sant Cebrià de Lledó, Puig d'Arques i radar meteorològic, Sant Cebrià dels Alls i Santa Coloma de Fitor). En aquesta ocasió cal afegir Sant Esteve de Mont-ras i l'arribada a Calella de Palafrugell.

El fet d'acabar al mar ofereix la possibilitat d'un bany, pràcticament terapèutic, que permet començar a recuperar forces (que prou falta fa) de manera immediata!!!!

La tornada a Girona consta de dos autocars de la Sarfa. Un per arribar a Palafrugell i un altre fins a Girona.

Com sempre es recomanable portar poc pes i aprofitar els Metges (a Sant Cebrià de Lledó) per aturar-se i recuperar forces.

La dificultat de la ruta rau en el grapat d'hores i km però no té cap dificultat tècnica ja que bona part transcórrer per pista forestal.