4,0
8,1

cerca de Camallera, Catalunya (España)

CA: Etapa de transició que es caracteritza pels relleus suaus i ondulats. Durant aquesta segona etapa del sender Transversal GR 1, visitem el nucli de Llampaies, amb els seus horts ben cuidats, i gaudim de la frescal fondalada de la riera de Llampaies, on hi creix un bonic bosc de ribera. Les grans torres d'alta tensió i el creuament de dues grans infraestructures viàries (AP-7 i N-II) no resten encant al nucli d'Orriols i al seu magnífic castell. Aquest punt també ens ofereix bones vistes del massís del Montseny (SO) i de la serra del Mont (NO), amb el seu santuari encimbellat al capdamunt, residència temporal del gran poeta Jacint Verdaguer. La constant presència de tractors i de maquinària agrícola pesada ens recorda que l'agricultura continua sent una activitat econòmica molt important en aquesta zona.

ES: Etapa de transición que se caracteriza por los relieves suaves y ondulados. Durante esta segunda etapa del sendero Transversal GR 1, visitamos el núcleo de Llampaies, con sus huertos bien cuidados, y disfrutamos de la fresca hondonada del arroyo de Llampaies, donde crece un bonito bosque de ribera. Las grandes torres de alta tensión y el cruce de dos grandes infraestructuras viarias (AP-7 y N-II) no restan encanto al núcleo de Orriols y a su magnífico castillo. Este punto también nos ofrece buenas vistas del macizo del Montseny (SO) y de la sierra del Mont (NO), con su santuario encaramado en lo alto, residencia temporal del gran poeta Jacint Verdaguer. La constante presencia de tractores y de maquinaria agrícola pesada nos recuerda que la agricultura sigue siendo una actividad económica muy importante en esta zona.