3,7
7,4

cerca de Puigcerdà, Catalunya (España)

CA: La dotzena etapa de la Transpirinenca transcorre, gairebé en la seva totalitat, en pujada. Des de la capital de la Cerdanya ens dirigim pel costat de la carretera fins a Guils de Cerdanya. A Guils deixem enrere l'asfalt i pugem pel llom arrodonit de Peransalt fins al pla de la Feixa. Finalment baixem fins al refugi de Malniu, que està situat a 2.130m d'altitud als peus dels grans cims del massís del Puigpedrós. Des del refugi és molt recomanable visitar el conegut estany de Malniu, un dels indrets més populars i màgics de la Cerdanya!

ES: La duodécima etapa de la Transpirenaica transcurre, casi en su totalidad, en subida. Desde la capital de la Cerdanya nos dirigimos por la carretera hasta Guils de Cerdanya. En Guils dejamos atrás el asfalto y subimos por la loma de Peransalt hasta el Pla de la Feixa. Finalmente bajamos hasta el refugio de Malniu, que está situado a 2.130m de altitud, justo a los pies de los grandes cumbres del macizo del Puigpedrós. Desde el refugio es muy recomendable visitar el conocido Estany de Malniu, ¡uno de los lugares más populares y mágicos de la Cerdanya!