Descarga

5 de diciembre de 2010

Fecha de realización

diciembre 2010

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de Casserres, Catalunya (España)

El punt de partida és a la plaça de l'Ajuntament de Casserres on agafem el GR 179 en direcció a Sant Joan de Montdarn passant per diferents pistes amb molt bones vistes del Pirineu i Pre-Pirineu des del Canigó fins el Port del Compte. Una vegada arribem a Sant Joan de Montdarn (església del s XI) continuem pel GR 179 fins al Roc Estret on podrem veure un caos de roques erosionades amb formes curioses i retornem cap a Sant Joan de Montdarn on agafarem un trosset del GR 176 passant per un corriol fent drecera per retornar a agafar la carretera prop del Cal Ferrer i Cal Mestre i retornem per la carretera fins a Casserres passant pel coll de Ralic i el Roc de la Mel. Tot el recorregut es pot fer en btt excepte el tros del corriol del GR 176 però que es pot obviar fent-ho per la carretera.

01 INICI: AJUNTAMENT DE CASSERRES

08 ROC DE LA MEL

• Foto de climbiman

climbiman 20 ago. 2018

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

La ruta es força maca, pero te molts km de pista asfaltada

• Foto de Edmon Erra

Edmon Erra 20 ene. 2020

El trac no porta a la Bauma de les 7 portes i val la pena anar-hi. Atenció però al pal indicador, perque sembla que es pugui anar per dos llocs però nosaltres no vam saber fer-ho seguint el camí i el trac, malgrat que l'indicador sembla que ho diu. En aquest punt s'ha de girar a la dreta i avall si es vo veure. La resta és ben marcada i bàsicament planera. Ideal per fer un dia d'hivern.

He realizado esta ruta  Ver más