• Foto de Font del Malpas

Fecha de realización septiembre 2017

4,5
9,0

cerca de Mataró, Catalunya (España)

GR 83 Mataró - Collsacreu
Ruta perfectamente bien señalizada, de fácil recorrido y muy bonito.
Para mas información e imágenes podéis consultar el blog irenevayviene.com

fuente

Font del Malpas

Creu de Rupit

• Foto de MIGUEL LANUZA

MIGUEL LANUZA 22-ago-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Hem iniciat el GR 83, que pensem seguir fins a Prats de Molló, setmana a setmana, i aquets track està molt be i es plenament fiable.
    Aquesta primera etapa, va resultar el que esperàvem d'ella, una agradable travessa per la serralada Litoral, que en el nostre cas, també hem aprofitat per, desviant-nos uns pocs centenars de metres, assolir un cim, tot i que petit, del llistat dels 100 Cims de la FEEC, el Turo d'Onofre Arnau.
    Seguirem utilitzant els vostres tracks per la resta de la travessa a excepció del de l'etapa 4 (Arbúcies-Osor) que sembla que el sistema va quedar "penjat". Ja buscarem un altre quan arribi el cas.

• Foto de irenevayviene

irenevayviene 23-ago-2018

Hola Miguel Lanuza, moltes gràcies per la teva valoració i el teu comentari, el GR 83 és molt bonic i està molt ben marcat ja ho anireu descobrint a poc a poc, té racons espectaculars, en l'etapa 4 em va apagar el mòbil, una llàstima, que el disfruteu, ànims i bona caminada. Una salutació