Fecha de subida 28 de mayo de 2012

-5 m
4,4
8,9

cerca de l'Ametlla de Mar, Catalunya (España)

Descripció: Tram del GR 92 de 16,5 km. que transita íntegrament pel litoral. La ruta convida a donar-nos un bany en alguna de les cales que anem trobant durant la ruta. El tram esta perfectament senyalitzat per les marques blanques i vermelles del GR.
Observacions: Durant el trajecte trobarem algun punt d'aigua en un parell de bars prop de l'Ampolla, però en èpoques de calor, millor anar preparat ja que la ruta es fa llarga si el sol apreta.

• Foto de totnatura

totnatura 31-ene-2014

Espectacular recorregut, més propi de la Costa Brava que de la costa daurada. Impressionant. Cal tenir en compte que és un autèntic trenca-camés. Es més exigent del que pot semblar. Val la pena gaudir-la.

• Foto de Carles Oliver

Carles Oliver 31-ene-2014

@totnatura
    Totalment d'acord, es espectacular. Es d'aquelles rutes que no sap greu repetir.
    Gracies pel teu comentari.
    Salut.

• Foto de manpe30

manpe30 21-abr-2014

Hola Carles!
    Fa uns díes vaig descubrir aquesta ruta teva, i vam fer-la la semana pasada, tot seguint el mateix track de "Carme i Ignasi" (per interés purament cultural ja que tenía alguns waypoints extra, jeje).
    La veritat que ens va agradar molt, ja que els paissatges costarens són fantàstics.
    Gràcies per les tevés aportacions, que fan esdevenir les tevés rutes un valor segur!
    Salut!!

• Foto de Carles Oliver

Carles Oliver 21-abr-2014

@manpe30
    Gracies pels teus comentaris. Me'n alegro molt de que us agrades la ruta, el paisatge es magnífic, esperem que la pressió urbanística no el faci malbé.
    Fins un altre.
    Salut!!

• Foto de RogerGomis

RogerGomis 17-jul-2015

Bon entron, on quasi paro a cada cala, sobretot porteu aigua i tapeu el cap si aneu a l'estiu feu en calma q toca bé el sol!

• edu6fan 16-ago-2016

Una caminata de 5 o 6 horas espectacular. Pasando por calas y playas. Camino muy marcado, sin perdida y en su mayoria bastante comodo.
    Vigilar con las horas de sol si la hacris en pleno verano. El 80% del camino es a pleno sol.

Muy recomendable.

• Foto de Guillermina Asins

Guillermina Asins 01-oct-2016

Espectacular recorrido que nos descubre el precioso litoral entre L'Ametlla y l'Ampolla. Hemos llegado en coche hasta l'Ametlla y como alternativa al tren hemos cogido un taxi desde L'Ampolla a l'Ametlla que nos ha costado 20 € a repartir entre 6 personas. Es una opción muy recomendable dada la baja frecuencia de trenes entre ambos pueblos.

• Foto de Carles Casasampere

Carles Casasampere 15-abr-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Es un trenca cames

• Foto de GERONE01

GERONE01 21-ago-2018

J'ai suivi une grande partie de cet itinéraire, c'est l'une des plus belle section du chemin de ronde du GR92. En revanche, il vaut mieux le faire en dehors des périodes de canicule et avec de bonne chaussures.

• AntonioMRojo 10-sep-2018

Una ruta dura pero muy bonita. Vas siguiendo todo el rato el litoral, pasando por calas y playas muy bonitas y algunas zonas con restos de la Guerra Civil.
    Por lo general está bien señalizada (marcas blancas y rojas), aunque en algunos tramos es complicado saber por donde continua el camino. Haciendo las paradas justas tardas unas 5 horas y media. Recomiendo llevar gorra y mucha agua, sobre todo si vas en épocas de calor, porque casi toda la ruta es a pleno sol.

• Foto de vicente.gracia

vicente.gracia 25-may-2019

L'acabem de fer des de Platja Santes Creus (camping) fins l'estació de RENFE a l'Ampolla. Tots els comedy que hem llegit són certs.