2,3
4,6

cerca de Granada, Andalucía (España)

V neděli ráno sice ještě svítilo sluníčko, ale pak přišel déšť. Ještě pře tím jsme ale stihli nádhernou prohlídku kláštera Monasterio de la Inmaculada Concepción. Jeptiška, co nás provázela, byla přes svůj věk náramně mrštná, brala schody po dvou a my měli další lekci španělštiny. Oběd jsme si dali ve vyhlášené restauraci Los Diamantos, kde se specializují na smažené věci, hlavně z moře. Tam jsme si dali navajas, což jsou podlouhlé škeble nevábného vzhledu, ale chuti dobré; dále pak smažené roses, což nebyly růže, ale delikátní rybí kousky. No ale pak jsme se už vydali v dešti nahoru do Alhambry. Tam jsme zjistili, že můj lístek nemá čárový kód, a že jej musíme na druhém konci vyměnit za jiný, kde jsem musel projít úřední kontrolou, že je mi už více let a mám nárok na slevu. Takže po kontrole občanky mi vydali platný lístek s čárkovým kódem a my absolvovali prohlídku celého komplexu od pevnosti Alcabaza, přes palác Carlose V., až po Nasridinské paláce a zahrady Generalife. Když jsme dokončili prohlídku, přestalo pršet a my promrzlí (bylo 13°C) sestoupili do města.