• Foto de Grau d`Olot-Torrent del Puig-Mina dels Bandolers

Fecha de realización junio 2014

2,0
3,9

cerca de els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Després d’assabentar-me de les molèsties que ha ocasionat al propietari del mas la Sidera , actualitzo el track, per evitar noves incursions en una propietat privada, donat que l’ajuntament ha habilitat un nou camí al costat esquerre del torrent.
L’inici d’aquest nou track és al mateix aparcament del Molí Vell d'Hostalets de Bas. Seguim a ma dreta per la pista fins arribar al Torrent del Puig i, abans de traspassar-lo , continuem a mà esquerra paral·lelament al torrent per un camí fàcil i agradable de fer. Hi ha un punt on cal travessar-lo per un pont de fusta i així continuar fins a la Font de les Fogoses. A partir d’aquí és el mateix recorregut del track anterior.
El nou track es: https://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=16867801

Sortim del Moli Vell prop de Hostelets d´en Bas.Ruta fresca sobre tot a l´estiu,pugem per el Torrent del Puig, molt maco per el seus salts d´aigua i els seus gorgs, fins a trobar el Grau de Olot,espectacular per la seva frondositat, ens arribem fins a la Mina dels Bandolers,impressionant,no es pot d´escriure s´ha de veure,despres s´arriba al mirador dels Boixos,amb una bona vista de la vall d´en Bas i tornem a baixar per el Grau, faci-la de fer i molt maca.

• Toni Guillamon 09-ago-2017

Moltes gràcies pel track, Jep. Nosaltres l'hem feta en sentit invers, però igual d'agradable. Les vistes des del Mirador dels Boixos són excepcionals, i els altres llocs que comentes també són molt recomanables. És important seguir la teva recomanació d'evitar el Mas La Sidera. Nosaltres ens hem despistat i hem seguit el track no modificat, el que s'aparta del riu, i hem tingut problemes amb un gos negre deixat anar; per sort només ens ha bordat i n'hem sortit estalvis, però hem passat una mala estona. No sé quin mal fem caminant pel costat d'una casa i, en canvi, intueixo que tenir un gos en aquestes circumstàncies sí que vulnera totes les normes de convivència. En tot cas, el teu advertiment és molt encertat!

• Foto de jerojan

jerojan 22-ago-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

La ruta es preciosa.

• Foto de RVP

RVP 24-jun-2019

Hem seguit, més o menys la teva ruta i ha estat molt agradable. Gràcies