Dificultad técnica   Moderado

Fecha de realización julio 2012

4,8
9,6

cerca de Montalvo, Galicia (España)

Este e un percorrido mais dos que xa existen. Con un día espléndido para unha xornada marabillosa de sendeirismo por esta espectacular illa. As vistas dende calquera lugar que nos encontremos son fantásticas. Os sendeiros que a percorren son perfectamente adecuados para calquera idade. Existen tres restaurantes para poder almorzar con prezos accesibles a cada quen. Tamén existen navieiras con saídas dende Bueu, Portonovo e Sanxenxo nos meses de verán e horarios amplos, tanto para a ida como para a volta. Si se quere completar a camiñata con un bo baño, existen praias para facelo, incluso de nudismo como a de Melide. Pódese acampar en un lugar destinado para elo, previo permiso que hai que solicitar. Para todo isto nada mais desembarcar, existe unha caseta onde te informan e podes coller os folletos que consideres.

Na seguinte páxina web, informa de tódolos percorridos e lugares de interese que ten esta fermosa Illa.