Fecha de subida 20 de mayo de 2017

Fecha de realización abril 2014

4,5
9,0

cerca de Kurisugawa, Wakayama (Japan)

(En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Kumano Kodo) Ruta el 7/05/2017; 18 km; +800 -500; 6 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Takijiri, Meshimori Yama, Kirinosato Takahara, Tsugizakura. Participants: Carme, Conxita, Dolors, Joan, Josep, Miquel A, Miquel G, Remei, Toni i Vinyet. Tipus de sortida: lineal; Dificultat: moderat.

FA ANYS: L’any 1723 mentre un noble de Kishu erigia el monument Mizunomi-oji, es desenvolupava un gran artista en haiku, en Yosa Buson.

A Takijiri hi ha un centre d’informació, on hi entrem una estona. Takijiri, que significa “es va inclinar”, és l’entrada normal a la ruta del Kumano que va des d’aquest centre fins a Chikatsuyu i per tant acostuma a ser l’inici més normal, tot i que nosaltres ahir ja vam fer un tast.

Una estona després descarreguem les motxilles dels cotxes i ens preparem per començar la primera excursió més llarga de les que hem fet fins ara.

Més endavant encara trobem la primera bústia, en forma d’una caseta amb teulat a dues aigües. Té una portella dins la qual s’hi manté un tampó i un... ...