Fecha de subida 18 de agosto de 2019

Fecha de realización agosto 2019

2,8
5,6

cerca de Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

Deixem el cotxe a Can Blanc i caminem fins el pàrquing de Can Serra on trobem un camí a l'esquerra amb marques grogues que ens porten a passar pel costat del càmping La Fageda i a pujar fins al lloc conegut com La Sagrada Família. D'aquí caminem en horitzontal fins el collet de Font de Buc. Pel camí gaudim de boniques vistes del Croscat, el Pla de Maçandell i al fons, el macís de Finestres. A la dreta del Pla de Maçandell, el macís del Puigsacalm.
Des de Font de Buc, baixem fins les grederes del Croscat i després d'una petita parada al Veïnat del Masnou, pugem pel camí del Croscat fins el primer trencant on enfilem cap a la dreta, camí de Can Xel, travessem la carretera i continuem per l'altre costat pujant fins el collet al costat de la Roureda de Can Xel i baixant després fins el trencant de Cal Sastre.
Continuem el nostre camí en direcció a Can Jordà fins el primer trencant on girem a la dreta i després seguim un camí en diagonal pel qual travessem la Fageda i sortim a la ruta nº 3 per la qual retornem fins Can Blanc.
Temps efectiu: 2h. 50', sense preses.

Cal Sastre

Trencant Can Xel

• Foto de Nan Pagès

Nan Pagès 24-nov-2019

Ruta molt bonica sobretot ara per la tardor, en el nostre cas varem sortir del Restaurant Can Xel i a més, varem anar a visitar les grederes del Croscat, son pocs metres de més però molt bonic de veure el Croscat sense la capa d'arbres que el protegeixi.

• Foto de Manel_49

Manel_49 27-nov-2019

Sortida molt interessant pels diferents atractius que s'hi troba. Nosaltres hem fet un final diferent. Una altra vegada gràcies per compartir. Salut i Cames!!!!

• Foto de RIANEL

RIANEL 27-nov-2019

Hola Nan Pagès i Manel 49. Molt agraïts pels vostres comentaris i valoracions que sempre enriqueixen les rutes.
    Un plaer compartir rutes.