Fecha de subida 14 de mayo de 2021

Fecha de realización mayo 2021

3,1
6,1

cerca de La Selva del Camp, Catalunya (España)

Seguirem el Camí del Rec fins el final i després retornarem uns metres sobre les nostres passes i el creuarem per un gual cimentat tot iniciant una llarga pujada que finalitza en un bonic i cuidat hort. Un sender ven traçat el creua i fa cap a un ample camí que després d'una ziga-zaga fa cap a la ample pista del Camí dels Banyadors. El seguirem sempre pujant i després d'una bifurcació que seguirem cap a l'esquerra, un desviament per sender que seguirem cap a la dreta i una cruïlla amb pista que seguirem cap a la dreta planejarem un xic i un nou desviament per pista a la dreta ens durà al cim del Puig d'en Cama.
La tornada la fem per pista pasant per la Ermita de Sant Pere del Puig i La selva del Camp.
En la Ermita hi ha un corriol que baixa directa , sí no es vol passar per l pista .

01 Hotel La Selva Inici final

02 Camí del Rec

El Camí del Rec podem definir-lo com el sender que segueixen les canonades que porten aigua de les Tres Aigües fins als dipòsits de la Selva del Camp. Actualment el seu traçat és recorregut per la carretera TP-7013, que uneix les poblacions de la Selva del i Alforja. Des que tenim coneixement de la Selva del Camp, el Camí del Rec sempre ha estat present. Un camí on és caracteritzat per un gran paisatge, patrimonis hidràulics i una gran varietat de flora.
Puente

03 Pont dels Moros

04 Moli del Pont

Intersección

05 Deixa pista

06 100 Cims ' Puig d'en Cama '

El Puig d'en Cama és un pujol situat al terme de la Selva del Camp, tot el cim està damunt d'Almoster, comarca del Baix Camp, aproximadament al nord de Reus, Castellvell del Camp i Almoster, a l'oest de la Selva del Camp i a l'est de l'Aleixar. Forma part dels primers estreps de les Muntanyes de Prades.
Sitio religioso

07 Sant Pere

Sant Pere del Puig és una ermita damunt d'un turó, a 500 metres sobre el nivell del mar, que domina la vila de la Selva del Camp. S'hi han aixecat tres esglésies: la primera, romànica del segle xii; la segona, renaixentista contemporània de l'església parroquial i l'actual, del 1877 de reduïdes dimensions.