Tiempo en movimiento  2 horas 20 minutos

Fecha de realización diciembre 2018

2,5
4,9

cerca de la Seu d'Urgell, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
---
DIFICULTAT : Fàcil. Ruta amb un tram totalment pla fins a Anserall i amb un tram de pujada cap a Calvinyà, però per un corriol ben fresat i sense cap dificultat tècnica. La baixada tampoc té dificultat.
RUTA : Ruta que segueix el sender de petit recorregut PR-C 62
Sortim de la Plaça Catalunya de la Seu d'Urgell cap a Castellciutat.
Passat el pont agafem un corriol que passa per sota l'hotel, passem la carretera i seguim pel camí d'Anserall.
Desprès deixem el camí i agafem un corriol a ma dreta. Cal estar atens al Track, per no passar de llarg.
Seguim el corriol que passa vora el riu, fins a Anserall.
----
Passem pel Pont Vell i per sota la carretera d'Andorra, per anar a trobar el camí d'Anserall a Calvinyà.
Agafem un corriol amb forta pujada però sense dificultat tècnica, que ens porta a Calvinyà.
---

Passem pels estrets carrers del poble fins a agafar un corriol que ens porta a un espectacular mirador sobre la Plana de la Seu.
Comencem la baixada cap el Fener de la Closa i el Pla de les Forques, on hi ha una pista d'aeromodelisme i l'antena de telecomunicacions.
Seguim un petit tram de carretera i continuem baixant fins a arribar al punt de sortida.

Rètol Torre Solsona - Anserall

Hotel Castell de Ciutat.

Rètol.

GR - 7 Anserall.

Dreta. Deixem pista.

Sant Esteve del Pont. Passeig d'Anserall.

Puente

Pont d'Anserall.

Intersección

Camí d'Anserall a Calvinyà.