Tiempo en movimiento  3 horas 22 minutos

Fecha de realización febrero 2019

4,2
8,5

cerca de Lalín, Galicia (España)

Roteiro por parte das moitas carballeiras de Lalin, o roteiro enlaza varis rutas xa existentes e sinalizadas polo concello ou como roteiros de Lalin ou como PRG polo que temos que ir atentos aos cruces e desvios.
Partimos do Roteirodo rio Pontiñas para enlazar coa Prg 234 q lda cal seguimos as senalizacions ata a aldea de Estivele , continuamos despois por unha ruta mal sinalizada e con escasa conservacion recomendable facela en seco e moi atentos as indicacions do GPS ou movil ata chegar ao Castro Sestelo dende ahi xa enfilamos o retorno cara Lalin por un camiño mais sinselo de seguir , atravesamos o poligono de botos e recoremos un pequeno tramo do camiño de santiago para xa rematar de novo no centro de lalin

paseo de pontiñas

Cruce

coller a via esquerda

cruce

coller a via da esquerda
Fuente

interior castro

camiño

ponte sobre a via

regato con pedra pa cruzar