Fecha de subida 25 de octubre de 2018

Fecha de realización octubre 2018

3,9
7,7

cerca de Sherpagaun, Central Region (Nepal)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Himàlaia) Ruta el 6/10/2018; 15,5 km; +800 -500; 5,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Bamboo Lodge a Lama Hotel. Participants: els onze membres del grup.
Tipus de sortida: travessa lineal; Dificultat: moderada.

FA ANYS: L’any 1559, els descendents gurkhas del príncep Kalbhoj van establir un regne a 80 quilòmetres al nord-est de Katmandú. Va ser el Regne Gurkha.

A Bamboo Hotel, al matí abans de començar. Normalment les 7:00 és l’hora de llevar-se i a les 7:30 ens reunim al menjador per esmorzar el que hem demanat el vespre anterior, amb l’idea de començar a les 8, tot i que sempre és més tard.

Durant la nit, tot i els taps per les orelles ,he sentit el soroll potent del riu que baixa entre roques per costat del Lodge. Ara li faig una fotografia per recordar-lo. El Lantang Khola (‘khola’ vol dir riu) recull l’aigua de les glaceres i dels torrents que baixen de les serres que hi ha més amunt de la vall.

Després de les 8 comencem a caminar i sortim per entre els... ...