Fecha de subida 25 de octubre de 2018

Fecha de realización octubre 2018

1,7
3,4

cerca de Lāngtāng (Nepal)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Himalaia) Ruta el 8/10/2018; 7 km; +430 -90; 4 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Langtang town, Mundu, Kyanjin Gumpa. Participants: Els onze membres del grup. Tipus de sortida: travessa lineal; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: Va ser l’any 1200 quan el primer rei Malla va arribar al poder a la vall de Katmandú.

L’interior del lodge és acollidor al matí. Toca esmorzar mentre el sol entra per les finestres d’aquest lodge prou còmode. Hem dormit aquesta nit a 3430 metres, però molt bé, el que vol dir una bona aclimatació.

Encara no sortim per fer l’etapa d’avui, avui pugem fins al monestir però està tancat. Després baixem per rebre la gent del poble que ha estat avisada que portem roba per infants.

No és fàcil anar triant la roba per edats, però amb bona voluntat es va fent. La roba que portem, occidental i plena de dibuixos i colors contrasta amb els vestits tradicionals del poble d’ascendència tibetana.

També portem ninots de peluix, que les nens agafem amb .... ...