Fecha de subida 13 de enero de 2012

Fecha de realización enero 2012

5,7

cerca de Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

Circuit molt interessant que, a banda de ser molt bonic, ens permet fer prop de 1.600 metres de desnivell i una mica de grimpada, sense haver de conduir massa (si viviu prop del Vallès, és clar).

Sortim de prop del càmping de Les Illes i ens enfilem a Les Agudes pel bonic camí dels pous de glaç (un dels camins més extraordinaris del Montseny). Baixem pels Castellets (atenció: desgrimpada i passos aeris). Anem a Sant Marçal i remuntem al Matagalls pel camí clàssic. Retornem a Coll Pregon i seguim fins que trobem una indicació a la dreta. Hi ha un rastre de camí (senyals de pintura vermella) que baixa vertiginós cap a Les Illes. Fantàstic!

Més informació a muntanya.jaumeaguade.cat

1 comentario

• Foto de JLL2010

JLL2010 30-jul-2012

En algun tram del camí dels castellets es perden les marques de pintura, si és el primer cop que s'hi va es pot perdre bastant de temps. La desgrimpada és força divertida i l'entorn está força bé. Molts trams dels camins transcorren per boscos espessos, de manera que en èpoques de molta calor també és recomanable.