Tiempo en movimiento  2 horas 43 minutos

Fecha de realización octubre 2018

3,2
6,4

cerca de les Escaules, Catalunya (España)

Les Escaules Santa Magdalena, la Salut de Terrades, les Escaules
Sortida a les 9 i mitja del matí bon pronostic del temps.
Sortim de la plaça del poble de les Escaules amb direcció a la salut de Terrades.
Parales al cami de la Muga que podem veure mes aball, anem pujant d'una manera constant cap a la salut. Pasem devant la antiga Central eléctrica al peu de la Muga i veiem al fons, al sur una pared de pedra amunt de la mateixa en pot veure la ermita de Santa Magdalena.
Agafem un petit corriol que ens porta mes directamente cap a Santa Magdalena, pedregos pero amb unes vistes espectaculars.
Quant arrivem a Santa Magdalena, registrem la nostra visita a la llibreta que tenen per aquesta tasca, i podem gaudir d'unes vistas espectaculars del panta de Boadella i del Prineu enGeneral.
Al sur podem veure Sant Llorens de la Muga i voltans a vista d'ocell.
Decidim, tornar, passant per la salut de Tarrades un kilometre mes aval i despres reseguir el cami d'anada.
Fantastica i asumible excursiò

Punt de sortida a les Escaules

Arquitectura religiosa

plaza de l'Esglesia de les Escaules

Río

Avituallamiento

La Salut de Terrades

Collado de montaña

Prenet el cami de tornada