Tiempo en movimiento  2 horas 34 minutos

Fecha de realización noviembre 2020

2,4
4,8

cerca de Llívia, Catalunya (España)

Descobreix els camins de Llívia, i les seves Mugues de la 42 a la 31, passant per el poble de Cereja.
Ruta circular, dificultat moderada.
De la Muga 34 a la 31 inclosa, podrem observar una Muga a cada banda del Rec del Tudo.
Un cop localitzada la Muga 31, farem la tornada passant per el poble de Cereja amb una vista espectacular de la Vall de la Cerdanya.
Llívia

Inici Ruta

Iniciem ruta al la plaça del poble.

Muga 42

Muga 42, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa l'A i la U d'Angostrina i Ur, els municipis adjacents.

Muga 41

Muga 41, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa l'A d'Angostrina , el municipi adjacent.

Muga 40

Muga 40, aquest vegada trobem la senyalització en forma de creu.

Muga 39

Muga 39, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent.

Muga 38

Muga 38, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent.

Muga 37

Muga 37, aquest vegada trobem la senyalització en forma de creu.

Muga 36

Muga 36, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent.

Muga 35

Muga 35, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent.

Muga 34

Muga 34, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent. Trobem dos mugues , una a cada banda del Rec del Tudo.

Muga 33

Muga 33, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent. Trobem dos mugues , una a cada banda del Rec del Tudo.

Muga 32

Muga 32, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent. Trobem dos mugues , una a cada banda del Rec del Tudo.

Muga 31

Muga 31, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara de Francesa l'A d'Angostrina, el municipi adjacent. Trobem dos mugues , una a cada banda del Rec del Tudo.

Final Ruta

I acabem ruta a la plaça