Tiempo en movimiento  una hora 52 minutos

Fecha de realización noviembre 2020

1,9
3,8

cerca de Llívia, Catalunya (España)

Descobreix els camins de Llívia, i les seves Mugues de la 8 a la 12, passant per Gorguja Petit.
Ruta circular, dificultat fàcil.
Un cop localitzada la Muga 12, farem la tornada desfent part del cami i baixant a Gorguja Petit per el camí del costat de la Muga 9.

Inici ruta

Inici ruta, al pont gros del riu Segre.

Muga 8

Muga 8, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa la SL de Santa Leocadia, el municipi adjacent.

Muga 9

Muga 9, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa la SL de Santa Leocadia, el municipi adjacent.

Muga 10

Muga 10, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa la SL de Santa Leocadia, el municipi adjacent.

Muga 11

Muga 11, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa la SL de Santa Leocadia, el municipi adjacent.

Muga 12

Muga 12, a la cara catalana gravada la LL de Llívia, i a la cara Francesa la SLL de Saillagouse, el municipi adjacent.

Final Ruta

I acabem on hem començat, al pont gran del riu Segre.