RAJIMO

Fecha de realización mayo 2020

4,8
9,7

cerca de Llambilles, Catalunya (España)

És un recorregut amb forces canvis de desnivell, ple de camins, pistes i corriols que fa difícil la descripció i cal, seguir el trac del GPS amb molta cura, perquè és fàcil equivocar-se, com em va passar en el punt quilomètric 13, després de la Riera de la Font (llegiu la descripció d'aquest punt) i passada la Font de Sant Cristòfol.
Arquitectura religiosa

Mas Cal Coix

Arquitectura religiosa

Sant Cristòfol del Bosc

Arribem a l'Ermita de Sant Cristòfol de Bosc i la voltem per l'esquerra, fins a la pista que va a Cassà de la Selva, però alerta perquè a uns 100 metres, a l'esquerra hem d'agafar un corriol que hi ha abans d'arribar a una barraca.
Río

Riera de la Font

Seguint aquesta riera, trobarem la Font de Sant Cristòfol i, més endavant, en el punt quilomètric 13, un trencat a l'esquerra ens portaria la Serra de LLebrers amb corriols molt emboscar i poc definits. És millor, seguir la Riera de la Font, fins a trobar el Riu Bugantó i, seguint-lo, retrobem el trac que ens portarà fins a Llambilles.