Tiempo en movimiento  4 horas 34 minutos

Fecha de subida 13 de marzo de 2021

Fecha de realización marzo 2021

5,1

cerca de la Font d'en Coll, Catalunya (España)

Avui,la #colladeldissabte hem fet una caminada per l’entorn de Maçanet més desconegut de la mà del company de colla (Jaume Peitivi ).. sortida de l’aparcament de la piscina..direcció la Cardona-Coll de Sant Martí- fins arribar al Menhir de Pedra Dreta ..seguim tot passant pel costat del Mas Olivet .. agafem baixada fins “Rec del Molí “, seguim font de la Farga/resclosa ... continuem per un corriol molt ben desbrossat (camí del canal )que ens farà conèixer la Gorga de la Bota-Gorga dels Tobogans ..continuem per aquest bonic corriol tot gaudint de la Cinglera del Formiguer per continuar pel Clot dels Vilars que ens portarà a la Font de la Penya.. la gaudim i agafem direcció Pla de Coromines-Sant Andreu d’Oliveda ..on ens portarà fins Mas Can Llosa..seguim la pista que ens portarà a Can Bodó..on gaudim de l’amabilitat dels seus propietaris que ens fan particeps en veure cavalls, ovelles, cabres, tot en harmonia amb l’entorn .
Seguim baixant fins arribar al Pont de Can Budó ( cua del pantà ) agafem a l’esquerra direcció la Central, gaudim del seu entorn.. després d’uns 100 m de pista asfaltada agafem un corriol molt fressat a la dreta que ens portarà al Clot de l’Infern ( únic ) des de aquets lloc estem pendent del track per a la quantitat de corriols que anirem trobant fins arribar a les ruïnes de la casa de la Porrissa, continuem pujant fins arribar al camp de futbol on ja veiem Maçanet i d’aquí a l’aparcament de la piscina !!

*Ruta sense cap dificultat tècnica
*Recomano seguir track per a la quantitat
corriols que hi ha
*Hem fet aquesta ruta amb 6:38 h.amb un esmorzar de 30 minuts
*Fotos d’inici a fi de ruta
*Ruta feta per a la #colladeldissabte
•Aquesta ruta l’hem gaudit gràcies a en Jaume Peitivi ..ell ha estat el guia de la ruta.

Sortida de l’aparcament de l’entrada de la Piscina

Camí de pedra

Ribera de Frausa

Mas la Cardona

Intersección

Dreta (Coll de Sant Martí)

Coll de Sant Martí

Corriol Esquerra

Clot dels Vilars

Intersección

Esquerra ( Font de la Penya )

Pla de Coromines

Puente

Pont de Can Budó

Direcció Central

Deixem carretera i Agafem corriol de dreta