Fecha de subida 5 de enero de 2019

Fecha de realización enero 2019

3,4
6,9

cerca de Malgrat de Mar, Catalunya (España)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Maresme) Ruta el 4/01/2019; 14 km; +200 -200; 4,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Malgrat de Mar, Palafolls, castell de Palafolls. Participants: Josep, Joan, Jordi, Vinyet, Anna i Miquel. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: El 1370 Guillem de Palafolls es va convertir també en conseller d'armes del monarca, Pere el Cerimoniós.

Hem arribat a Malgrat de Mar en tren i comencem a caminar des de l’estació. Hem trigat més de dues hores de viatge des de Sitges. Trobo a faltar una bona xarxa de trens a Catalunya i menys comèdia amb la història de l’alta velocitat: una quantitat brutal de recursos aplicats on la gent no els necessita.

Passem pel davant de l’església de Sant Nicolau. D’estil neoclàssic , va ser acabada el 1762 sobre una anterior, del 1563 que havia estat dedicada a Sant Antoni. L’actual advocació és a Sant Nicolau de Mira (dit també, de Bari) i per les seves grans dimensions és coneguda com La Catedral de la Costa. Quan, davant de l’amenaça de les invasions... ...