Fecha de subida 7 de marzo de 2019

Fecha de realización abril 2015

2,1
4,2

cerca de Mura, Catalunya (España)

27-04-2015

Deixo el vehicle en el km 18,8 de la BV-1221 carretera de Matadepera a Talamanca. Començo la caminada direcció Talamanca, a uns 300 m a mà dreta surt la pista de La Vall, després de poca estona baixo a visitar la Font del Beneto. Desfaig el camí fins a la pista per baixar al fons del barranc i traspassar el Torrent de la Vall, seguint la pista fins a trobar la masia de La Vall on la deixo a la dreta, segueixo el camí de la Vall a les Refardes, fins a trobar la primera línia d'alta tensió, des d'on surt el corriol que puja i a l'alçada del segon pal em desvio direcció (S) per la Carena de les Garses, que em porta directe a l'Ocell de Pedra.
Després de fotografiar el conjunt de roques, continuo pel costat esquerd de la carena esquivant un parell de passos, que en temps humits poden ser delicats. Ja fora de perill continuo pujant fins a la carena de la serra dels Emprius on giro a (N) per guanyar el turonet que està situat sobra el Coll de Pregona.
Desfent un tros de camí, continuo fins al Queixal Corcat on m'aturo per veure la cova del Cau dels Emboscats. Continuo fent camí baixant al Coll de Finestrelles i ràpidament al Coll de Llor o de la Vall, en aquest punt, giro en direcció (N) seguint el camí de Sant Llorenç Savall a Mura, per l'obaga del Serrat de la Coca. Em paro per visitar el clot de la Font de la Guineu on l'aigua brolla del mig del torrent.
Torno a la pista per prosseguir baixant fins a trobar la carretera asfaltada, en uns 700 m arribo a l'aparcament i dono per acabada la sortida d'avui.

Salut i Muntanya.

1.5 Collet del Llor

1.6 Font de la Guineu

• franciscobercero 15-sep-2020

Buenas avui al matí li fet tota, molt bona vista el track molt ben explicat

• Foto de Octavi Montagut

Octavi Montagut 10-nov-2020

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

No hem trobat una font i una cova.

• Foto de raduto2016

raduto2016 11-nov-2020

Bona tarda, Octavi.
    La cova del Cau dels Emboscats es troba en la carena dels Emprius, en direcció (S) a uns 190 m abans d'acabar la carena que baixar a les Agulles de Finestrelles.
    A mà esquerra s'ha de baixar uns metres per l'arbrat, sota el camí es troba la cova.
    La font es troba dintre el Torrent de la Guineu, és una font de clot, si la font s'asseca costa de trobar.
    Salutacions.
    Ramon.

• Foto de raduto2016

raduto2016 11-nov-2020

Hola, Octavi.
    Analitzant el teu track la cova es troba en el primer intent que vàreu fer, un xic més avall.

• Foto de Octavi Montagut

Octavi Montagut 11-nov-2020

Gràcies per la info. En el seguiment del track no corresponia el lloc real de l'assenyalat. Tampoc vam estar molta estona buscant'ho.
    Has fet una molt bona ressenya.