Descarga

22 de enero de 2023

enero 2023

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Francos, Galicia (España)

Ruta perfectamente sinalizada. Non é necesario seguir ningún track para realizala.
Nós seguimos un track que a poucos metros da saída nos mandaba por unha pista á dereita pero en cambio os sinais mandaban seguir de frente. Continuamos de frente e, ao pouco, o percorrido que facía o track uníase ao que seguíamos. É dicir, pódese facer collendo esa pista á dereita dando unha pequena volta para ver unhas casas " solariegas" ou seguir de frente por onde mandan os sinais.
O caso é que fixándose en paneis que hai ao longo da ruta, o percorrido oficial vai dando esa volta mencionada.
Pensamos que os sinais son anteriores aos paneis.
Pasamos pola fermoso e sorprendente lugar de Pena de Rodas, na parroquia de Gaioso, onde destacan dous bolos graníticos gigantescos e que semella que fosen caer dun momento a outro.Aquí hai tamén unha área recreativa moi ben acondicionada.
Despois, nunha suave ascensión, chegamos ao Miradoiro de Paraños con boas vistas sobre Outeiro de Rei e varias das súas parroquias, Lugo, e moito máis aló vemos ata Os Ancares.
A partires de aquí descendemos pasando polas aldeas de Susavila e Francos e chegando ao punto de partida. Chegando xa a Francos atopamos un pequeno tramo do camiño totalmente inundado e polo que era imposible pasar sen mollarnos case ata os xeonllos polo que optamos por dar unha pequena volta por uns prados ( foron só uns metros) e xa retomamos a ruta na área recreativa de Frrancos.
Comentar que é unha ruta fácil de realizar e aínda que se pasa por varias carballeiras, tamén hai pistas onde predominan os eucaliptos.

Muíño de Lousado

• Foto de Muíño de Lousado
Restaurado e que funcionaba grazas a auga dun rego.

Penas de Rodas

• Foto de Penas de Rodas
Destacan aquí dous enormes bolos graníticos cunha área recreativa ao pé ben acondicionada, nun entorno moi fermoso. Sobre a súa orixe, hai quen asegura que a súa formación é aleatoria e que hai millóns de anos o magma fundido elevouse das profundidades e ao sair enfríouse rapidamente formando estas rochas. Despois, durante millóns de anos, o vento e a auga erosionarían formando esta marabilla. Outros opinan que pola similitude das rochas, o seu emplazamento, a orientación...sería obra artificial do home e trataríase dun enorme calendario solar ou un santuario pagano. Existe unha lenda moi extendida que di que unha das rochas está chea de ouro e outra de alcatrán. Quen descubra a de ouro, farase rico e se rompe a outra encherase de alcatrán.

Miradoiro de Paraños

• Foto de Miradoiro de Paraños

Susavila.

• Foto de Susavila.
Aldea que pertence á parroquia de Candai

Área recreativa de Francos

• Foto de Área recreativa de Francos

Igrexa de Santiago de Francos.

• Foto de Igrexa de Santiago de Francos.
Igrexa cunha ábside románica.