Dificultad técnica   Difícil

Fecha de realización agosto 2017

-7 m
8,6

cerca de San Francisco, Galicia (España)

Ruta espectacular na Ría de Muros, cunhas vistas marabillosas tanto dende Monte Louro, como a beira do mar, e logo a volta polo interior non desmerece en nada os mellores miradoiros da ría.
A ruta calificoa como difícil pola subida a Monte Louro e polos kilómetros (34), pero de acurtala non facendoa circular, ou sin subir Monte Louro, é unha ruta fácil.

Ruta con saída do faro de Louro (Muros), que comeza coa subida a Monte Louro , unha subida doada ata as antenas e que pouco a pouco vai complicandose sorteando as pedras que nos levarán ata o cumio.
Despois de baixar de Monte Louro, en dirección novamente ao faro, un camiño a dereita deixanos a beira do mar, primeiro a praia de Area Maior coa Logoa detrás, despois cruzaremos a praia de Ancoradoiro-Lariño chegando o faro de Lariño, continuamos a carón do mar ata a reserva mariña Os Miñarzos, un pouco máis adiante a lembranda do afundimento da fragata Ariete, logo a piscifactoría de Lira para chegar a Portocubelo sempre a carón do mar, despois dunha pasarela de madeira chegaremos a Praia Mar de Lira, onde nunha área de lecer abandonamos a beira do mar.
Dende o mesón Doña Teresa cruzando a estrada Muros-Fisterra dirixímonos ata o hórreo de Lira e logo ascenderemos por unha pista asfaltada ata unhas antenas e ao mirador de Lira, uns metros máis adiante a dereita collemos un cortalumes ( agora mesmo limpo, pero recomendable seguir pola pista asfaltada).
Cando cheguemos a unha área recreativa no cruce seguiremos o camiño marcado como Porta Ventosa, descendendo levaranos a aldea de Taxes,o sair da aldea un camiño a dereita lévanos por unha ruta de muiños ata o campo de fútbol do Louro; continuamos ata a aldea e logo de cruzar a estrada colleremos o camiño de volta o Faro de Louro.

Distancia: 34,4 km.
Tempo en movemento: 7h. 45´ (4,4 km./h.)
Tempo total: 12h. 30´ (2,75 km./h.)