Dificultad técnica   Difícil

-26 m
4,1
8,2

cerca de O Ézaro, Galicia (España)

A saída facémola en Ézaro. O primeiro que observamos é a famosa Fervenza do río Xallas, que atopamos a poucos metros da saída. Logo o miradoiro, a continuación o encoro de Sta. Uxía, para chegar a Frieiro. Ata aquí, todo é subida e por asfalto, sobre 5,5 quilómetros. A partir de agora nada de asfalto, camiños e carreiros polo medio do monte e das pedras. Seguimos subindo ata chegar a "A Moa" máxima altura (627m.), extraordinarias e marabillosas vistas. Agora toca todo baixada ata o inicio da ruta, pasando polo bonito pobo de O Pindo coa súa praia.

Esta é unha das rutas mais fermosas que fixemos, pero queremos deixar constancia do que nos parece un desastre ecolóxico, a construción, no século pasado, de encoros e saltos hidroeléctricos no curso fluvial de este fermoso río Xallas, que fixeron que a fervenza fora algo artificial e botara auga cando alguén o desexaba. Tamén atopamos que dende o alto do monte descenden uns horrorosos tubos que chegan ata a antiga Fábrica de Luz.
Zona llana, aquí el camino se hace más fácil durante un rato antes de empezar la última subida.
Zona con mesas y bancos para comer