2,7
5,4

cerca de El Bruc, Catalunya (España)

Sortida de Can Maçana en direcció Coll de Guirlo seguint el GR 172, passem per sota la Roca Foradada i la Cadireta, i ens enfilem pel camí de les Agulles i Portell Estret o Coll de les Agulles, Canal Ampla, Torrent del Lloro, Cova de l’Arcada, Font d’en Xebret, Coll del Xincarró, el Gerro, la Tisora, els Pallers, l’Era dels Pallers, Camí del Refugi, la Portella, Coll de Guirlo fins l’aparcament

• Foto de PASODEROSCA

PASODEROSCA 01-may-2014

En General Bé, però hi han alguns passos, no diré complicats pero una mica dificultosos, fora desitjable prevenir-ho. El track despres de la Cova de l'Arcada es pert per uns 200 metres. Hi ha un troç que es pateix una mica, abans de trobar unaltre cop al refugi que el camí està molt desdibuixat i es pert facilment, i farregos per la vegetació baixa, en zona de forta pujada.
    Per contra, Les vistes son molt bones, i les agullles i els Pallers son increibles.

• Foto de PASODEROSCA

PASODEROSCA 01-may-2014

Entorn excel-lent, no acabda de ser dificil però hi han passos dificultosos, però no complicats, i troços de camíns molt desdibuixats dificils de seguir.