Tiempo  una hora 30 minutos

Fecha de realización diciembre 2015

1,4
2,8

cerca de Piloñeta, Asturias (España)

La Era (Piloñeta) - La Fuente (Piloñeta) - Molín de Pra - P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" - Les Mesties - La Cipresta - La Cabañina - Ponte'l Bayu - Camín a Grátila - Esvíu izquierda a Pista Grátila/Campanal - Esvíu derecha a Grátila - Cauvilla - Piloñeta.

Al mio mou de ver ye lo que debía ser el PR AS - 198. Nel kilómetru 2,3 abandonamos el percorríu marcáu pa cambiar 600 m de pista por un km de camín a traviés d'una guapa viesca autóctona. Ye dicir dexamos lo que menos presta a los senderistes avezaos, les pistes o carreteres, pa cambialo por un tipu de camín que-y gusta a casi tola xente. Imaxínome que, anque yo nun lo entienda, sos razones tendríen los que diseñaren el trazáu oficial.
L'entamu y el final pémeque tuvo bien pensáu. De toes formes al ser circular caún pue empezar y acabar onde-y seya más cómodo.
N'iviernu o en temporaes d'agua ye fácil atopase con dalguna zona con barrru.

(Anque toes son de la ruta, munches de les semeyes nun se correspuenden colos llugares de los waypoints).
Río

Molín de Pra

Llugar onde se puen aparcar varios coches y que ye aniciu del P.R.AS-198. "RUTA DE LA RIBERA DEL RIO PEÑA" pa la mayoría la xente.

Esvíu

Siguir pel camín de la izquierda
Ruinas

Ruines del últimu molín.

Últimu molín (Ruines)

Esvíu

En llugar d'entrar na pista que va pa Grátila damos un xiru de casi 180 grados pa siguir pel camín de la derecha. Vamos arrodiar dalgo más de 500 metros pero pémeque paga la pena.
Puente

Ponte

Ponte'l Bayu

Esvíu

Siguir a la derecha. Tamos llegando a Grátila.