Tiempo  6 horas

-3 m
4,9
9,8

cerca de Palamós, Catalunya (España)

Bonica caminada en que seguint pràcticament amb tot moment el camí de ronda, hem anat des de Palamós fins a Llafranc primer, i desprès, des d’aquesta platja, ens hem arribat a Palafrugell, seguint el PR C-107 i un sender local ben senyalitzat.
El recorregut fet ha estat el següent:
Sortida des de la platja Gran de Palamós – Església de Santa Maria del Mar – passeig de les Pites – Marina de Palamós – cala Margarida – cap Gros – cala de la Fosca – castell se Sant Esteve de Mar – cala S’Alguer – cala de Castell – Sa Foradada i poblat Ibèrics de Castell – puig d’en Roure – puig Gener – cala i punta de Canyers – cala Corbs – cala Estreta – cala d’en Remendon – Rocabona – cala del cap de Planes – el Crit – cala del Vedell – passem pel costat del poble del Rus i del castell i jardí botànic de Cap Roig – punta des Forcats – ses Negres – Calella de Palafrugell – el Portbò i la torre de Calella - punta d’en Blanc – Llafranc – carrers Carudo , del Xarambeco i Amadeu Vives – PR C-107 – puig de Rais – can Mató – sender local marques blau fosques i blanques – can Pallot – tram de carretera GIV-6591 – club de tennis Llafranc – can Budeller – el Ninot – arribada a Palafrugell, plaça de l’església de Sant Martí.