Fecha de subida 22 de abril de 2017

Fecha de realización abril 2017

4,1
8,2

cerca de Arcos, Asturias (España)

Ciudá Narancu – Carretera Narancu – Esvíu derecha pel camín a Samiguel de LLiño – Fonte Los Pastores – Pindiu senderu hasta’l picu Paisanu – Picu Paisanu (El del santu) – Pr As-239 (400 metros) – Esvíu izquierda pel camín al altu La Rasa - Altu La Rasa – Senderu que baxa a camín a La Contriz – Casa y cuadra en La Contriz – Baxada al Pr As-239 - Pr As-239 (500 metros) – Esvíu izquierda per senderu al picu LLampaya – Picu LLampaya – Baxada a Pr As-239 - Pr As-239 (400 metros) – Carreterra Brañes (izquierda) – LLampaya (Esvíu derecha) – Llampaxuga – Camín de Santiago - Carretera Villamar – Güertos urbanos de Les Campes Paniceres – Parque Camín de Santiago - Hospital del Naranco – La Florida (Plaza del Arzobispo Gabino Díaz Merchán) - c/Dr Solís Cajigal – c/ Luis Riera Posada – San Pedro Los Arcos – Ciudá Narancu.

Prestosu y fácil paséu pel Narancu y dalgún de los barrios d'Uviéu.

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.