• Foto de Peñón de Ifach

Fecha de realización agosto 2011

1,2
2,5

cerca de Ifac, Valencia (España)

13-AGO-11 11:52:35AM

• Foto de Camina que caminaràs

Camina que caminaràs 20-ene-2016

Divertidíssima ruta, que si bé no té cap complexitat - ben senyalitzada, curta, etc. - també crec que no és per a principiants i xiquets menuts, almenys del túnel cap avant. Eixes roques relliscoses, els tram exposats al vent... jo trobava molta gent en sabatilla i d'una inexperiència que feia feredat. Es tracta d'una ruta que convé fer en bota i amb un ull posat en la seguretat personal, però dit això, es pot considerar un sender 'fàcil'.

Bo de visitar la pobla medieval d'Ifac (s. XIII). Interessant de completar amb la visita al jaciment romà dels Banys de la Reina, seguint el passeig marítim.

Una altra ruta costanera a Calp és el passeig ecològic que voreja el Penyal arran de mar pel sud, naix al port nàutic i té un km i escaig. També la Ruta 9 de Calp, tot per passarel·les voramar, de la platja de l'Arenal (Calp) al Borumbot i que continua pels edificis de Ricardo Bofill fins a la baixada a la cala de la Mançanera (busqueu la traça Camí local de Ricardo Bofill).

Finalment, tenim el sender voramar de Calalga, que des del peu del Penyal i seguint el passeig marítim de la Fossa direcció nord arrenca a pocs metres del mirador del Castellet, i duu fins a les Bassetes on enllaç amb el sender ecològic de la costa de Benissa. Possible de fer tota la costa fins a Moraira vora mar (consulteu elcami.cat Brancal de la Marina per la Costa).

• Foto de tiocanya

tiocanya 20-ene-2016

Molt interessants totes les propostes que fas