Tiempo  4 horas un minuto

Fecha de realización mayo 2017

2,9
5,8

cerca de Pinet, Valencia (España)

Pla de Corrals-Camí Quatretonda-Senda de L'Escalo-Pi Màgic-Pla de Corrals

Data: 21/05/2017
Cartografía: Alzira 0770.IGN Escala 1:25000 Villanova de Castello 770-III
Tipus de ruta: Circular
Lloc d’inici: Pla de Corrals
Hora d’inici: 8:48 a.m
Duració: 4:01:31 (En Moviment 2:55:13)
Distancia: 11.6 km
Dificultat: Facil
Desnivell acumulat positiu: 428 m (Dates del GPS)
Desnivell acumulat negatiu: 417 m (Dates del GPS)
Recorregut: Volta per els alrededors de Pa de Corrals.

La ruta comença al parking de Pla de Corrals per dirigir-se a la zona de Pla de Mora per la rambla de Quatretonda que seguirem durant 4,5 km fins arribar a la pujada a la serra Requena, l'única pujada llarga i dura de la ruta de aproximadament 1 km. Baixem per la senda de L'Escalo per arribar al barranc del mosquit i desviar-nos a la dreta per el camì dels colls Blancs direcció a Pla, a uns pocs metres agarrem una senda per la nostra esquerra que ens porta al Pi Màgic. Continuem el camì i als pocs metres girem a la dreta a buscar el barranc de la escursonera passant per una casa abandonada en una zona amb una bonica pinada. Passem pel barranc a buscar la poza negra, ja desde aquest punt només ens queda seguir baixant per la rambla fins a la font de Pla de corrals.

La ruta comienza en el parking de Pla de Corrals para dirigirse a la zona de Pla de Mora por la rambla de Quatretonda, la que seguiremos durante aproximadamente 4,5 km hasta llegar al punto donde nos desviaremos hacia la subida a la sierra Requena, esta es una subida larga y dura de aproximadamente 1 km. Al llegar al punto más alto hacemos parada para reponer furezas. Continuamos por la pista hasta llegar al poste indicador de la "Senda de L'Escalo". Bajamos por la "senda de l'Escalo" para llegar al "barranc del mosquit" y desviarnos a la derecha por el "camí dels Colls Blancs" dirección a Pla, a unos pocos metros tomamos una senda por nuestra izquierda que nos lleva al Pino Mágico. Continuamos el camino y a los pocos metros giramos a la derecha a buscar el barranco de la Escursonera pasando por una casa abandonada en una zona con una bonita pinada. En la rambla nos desviamos por el barranco a buscar la poza negra. Desde este punto sólo nos queda seguir bajando por la rambla hasta la fuente de Pla de Corrals.
Parking molt ben acondicionat on podem deixar els cotxes.
Camì que va desde Pla de Corrals fins Quatretonda. Molt transitat per bicicletes.
Vorem a la nostra dreta una pista. esta prou empinada en els primer metres.
Senda que ens porta fins el cami dels colls Blancs passant per la coveta de mosquit