Fecha de subida 19 de marzo de 2012

-3 m
1,9
3,8

cerca de l'Hospitalet de l'Infant, Catalunya (España)

Una magnífica excursio circular per la costa tarragonina entre Hospitalet de l?infant i la Central Nuclear de Vandellòs. Accedim al PK del camping a tocar la carretera. Allí mateix un pal indicador ja en assenyala l'inici del camí. A la platja del Torn hi accedim de moment pel camí de ronda, després ja podem triar si seguim o baixem a caminar per la platja, com és el nostre cas. Aquesta zona està dintre de un EIN. Passem per l'illot i la Roca del Torn per un "camí" molt dolent damunt dels penyasegats, fins arribar al Pont dels 2 Ulls per travessar la via del tren. Agafem un senderó senyalitzat amb Lo Torn fins dalt del cimet. Vistes espectaculars. Ara anem per tota la carena entre mar i muntanya ... preciós! Passem per un Mirador que creua la carretreta que porta de la N-340 a la platja. Fins el Coll de Balaguer i ja agafem el GR-7 que ens porta a l'inici de la nostra ruta. Un dia fantàstic !!!