Fecha de subida 15 de junio de 2014

Fecha de realización diciembre 2013

3,4
6,8

cerca de Prat de Comte, Catalunya (España)

Una magnífica caminada per les muntanyes dels Ports de Tortosa. A destacar les Fonts del Montsagre d'Horta i de Paüls, el Forat de la Finella i la canal de l'Esterrossall. Sortim del Poblet de Prat de Comte i pujem per un costerut barranc. Després per la carena amb unes vistes impressiionants arribem al Tossal d'Engrilló. Baixem cap un frondós replà on hi trobem la Font del Montsagre d'Horta completament gelada. Seguint avall el barranc del Montsagre a rribem a la font d'aquest riu de Paülls ...un lloc marevellós. Ens dirigim cap a la muntanya de la Mola Grossa i hi arribem per un rebuscat forat entre les roques, el Forat de la Finella, Després d'anar baixant per la carena arribem al Coll de la Refoia i ara tornem a pujar per la cresta de l'Esterrossall fins a la Punta i a trobar la pedregosa canal que ens durà a la pista inicial. PRECIOSA !!!

Barranc d'en Grilló

780 m altura

Punta de L'Esterrossall 895 M

895 M Punta de L'Esterrossall

Tossal d'Engrilló 1.060 m.