Coordenadas 2021

Fecha de realización agosto 2015

3,8
7,7

cerca de Les Angles, Région Languedoc-Roussillon (France)

Preciosa caminada als cims del dos Peric (Puig Peric i Petit Peric), amb sortida des del final de la pista que surt del capdamunt de l’estació d’esquí de les Angles, on hi ha un clar on es poden aparcar be els cotxes.

Hem seguit el camí, pujant pel costat de l’estany de la Balmeta fins a la cabana del mateix nom, on hem seguit el camí que puja cap a l’estany de la Llosa, des d’on hem anat pujant per la coma de la Llosa fins al coll, que hi ha entre els dos cims,. Nosaltres hem pujat primer al Puig Peric, amb algun tram força dret i on es fa necessari l’ajut de les mans, però sense cap complicació hem arribat a dalt.

Les vistes des del cim, són realment superbes, ja que en un dia clar es poden divisar multitud de cims i estanys, Carlit, Puig de la Portella Gran, Coma d’Or, Roc Blanc, Roc de Madres, Canigó, cims de l'Olla de Núria, Tosa, etc i els estanys de les Boullosses, Camporells, Matamala, entre molts d’altres.

Davallem fins al coll, on seguim el camí cap al petit Peric, on s’arriba amb poca estona i sense dificultat i on de nou les vistes són esplèndides i podem gaudir contemplant els mateixos llocs abans esmentats. Baixem del cim pel vessant sud i un cop a baix, passem pels estanys de l’Herba i de l’Ànec, des d’on seguint un ample camí anem, primer a la Cabana de la Balmeta i tot seguit retornem al punt de sortida, pel mateix camí de pujada.
Parquing

• Foto de Josep Font O.

Josep Font O. 26-jul-2020

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Erill avui he seguit aquesta ruta, marevellosa una de les millors rutes que he fet. El paisatge mereix tornar-hi ⛰⛰⛰. Gràcies per compartir-la

• Foto de Pep Turull

Pep Turull 27-jul-2020

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Interesant per anar als Perics sense passar per les Bulloses

• Foto de erill

erill 01-ago-2020

Gràcies Josep Font O. i Pep Turull pels vostres comentaris i celebro que la ruta us hagi agradat.
    Salut i bones caminades!

• marcoli76 08-ago-2020

Bona ruta! Tot i que no presenta cap dificultat tècnica, el desnivell i llargada la fan pro cansada així que cal estar força acostumat a caminar. El paisatge molt bonic, sobretot les visites des dels dos cims.

• LOUCAVE 08-ago-2020

Em fet la ruta 4 amiguetes i ens ha agradat molt. Molt bones vistes i fácil de fer. La direccio de la ruta es la millor alreves hagues estat mes dura. Hracies

• Foto de erill

erill 11-ago-2020

Gràcies marcoli76 i LOUCAVE, pels vostres comentaris. Celebro que la ruta us hagi agradat i que hagueu pogut gaudir d'aquests bonics indrets i de les bones vistes que hi ha.