-14 m
2,0
4,1

cerca de Barlovent, Catalunya (España)

Ruta circular que transcòrre pel municipi de Port de la Selva -Alt Empordà-.
Surt de la platja de Port de la Selva, on tenim diferents punts propers per deixar el vehicle. Just al costat de l´hostal i càmping L´Arola, i a l´altra banda de la carretera, trobem un pal indicador que ens indica el camí a seguir.
La nostra ruta seguirà el GR-11 fins arribar al Monestir de Sant Pere de Rodes.
El camí, primer pel mig d´una urbanització i després per la muntanya, ens farà pujar directes, creuant la carretera que hi puja unes quantes vegades, fins que arribem a la zona d´aparcament del monestir.
Podem aprofitar per fer-hi una visita, si volem i paguem l´entrada :)
Per fer el camí de tornada, retornem a l´aparcament, i trobem un altre pal indicador, que ens farà baixar per un camí a zigazagues, de forma directa, fins arribar al nucli de La Selva de Mar. Aqui serà un xic mes complicat trobar les senyals, però no hi ha gaire problema, fins que creuem la riera, i tornem per una pista forestal, fins trobar la urbanització per la qual havíem pujat anteriorment.
Tota la ruta està senyalitzada.
No es recomanable fer-la a l´estiu.
Hi ha una font al monestir, però no es pot assegurar de trobar aigua.
Hi ha una font a Selva de Mar, la Font Mollor, just al costat de la riera que creua el poble.

Podeu visitar l´enllaç que apareix a sota, per veure mes detalls de la sortida.
Podeu visitar el meu bloc: www.senderismegirona.org