Fecha de subida 4 de octubre de 2015

-3 m
3,9
7,8

cerca de els Riells, Catalunya (España)

Travessa que surt de cala Montgó, a L´Escala, per arribar al castell de Montgrí, al poble de Torroella. Es per tant, una sortida en un únic sentit.Una ruta que combina el mar i la muntanya. La primera part fins arribar a Punta Ventosa, mirador que s´alça sobre la cala, i permet tenir vistes panoràmiques de la costa de l´Alt Empordà, es per camí pedregós, amb petits desnivells, i amb algun pas un xic complicat per la gent amb molta aversió a les alçades.
La segona part es per l´interior de la plana del Baix Empordà. Es un recorregut un xic monoton, la primera part, fins que arribem a la zona de pícnic, on començarà la pujada, en algun moment, exigent, fins tenir vistes panoràmiques del Baix Empordà.
Una ruta doncs força completa. Llàstima que el transport públic sigui força deficient entre ambdós municipis.

Podeu visitar l´enllaç que apareix a sota, per veure mes detalls de la sortida.
Podeu visitar el meu bloc: www.senderismegirona.org