Descarga

24 de mayo de 2021

Fecha de realización

mayo 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Requesens, Catalunya (España)

Per a arribar al nostre punt d'inici, arribem fins a Cantallops i seguim pista forestal direcció Requesens. Hem de passar una tanca (i tornar a tancar) i arribarem fins al Molí de la Pipa (antiga central hidroelèctrica), on deixarem el cotxe.
Han habilitat 3 zones de pàrquing. Iniciem pujant fins a arribar al poble de Requesens, passem 2 tanques més i deixem pista principal per a agafar la pista de la dreta.
Pista i pujada contínua. Arribem fins a un senyal que ens porta directament al Faig de la Pedra. A la sortida hem tingut un petit problema. No hem trobat el camí original, però no hi ha problema. El camí està a uns 25 mts pujant directament sense problemes. Seguim marques grogues i anem gairebé tota l'estona per l'ombra, ja que ens trobem en el recorregut n.4 dels boscos de Requesens. Seguir marques grogues i arribarem fins a la resclosa de Requesens.
Travessem per passarel·les i seguim camí de la dreta. De seguida es perd per l'acció dels senglars, però no hi ha problema. Continuem ascendint uns 50 mts i arribem a la pista forestal que ens portarà fins al Forn de Calç i el refugi del CEE.
Tornem sobre els nostres passos i agafem corriol que ens portarà directament al Castell. Es pot visitar. $$$.
Baixem seguint marques grogues que ens portaran fins al pont i final de trajecte.