• Foto de  Ribeira Sacra A Cruz-Pena Pombeira Pantón (Lugo)

Fecha de subida 5 de abril de 2014

Fecha de realización abril 2014

2,3
4,5

cerca de Pombeiro, Galicia (España)

Sábado, 05 de abril de 2014
Desprazámonos ao concello de Pantón para realizar un percorrido curto pero interesante e cómodo. Cheo de contrastes.
O noso primeiro punto de interese foi o miradoiro de "A Cruz", orientado cara ao oeste e que permite unhas magníficas vistas sobre o río Sil, pouco antes de verter as súas augas ao Miño. Unha cruz de pedra preside este paradisíaco balcón con vistas panorámicas sobre terras ourensás e lucenses.
Proseguimos o noso camiño buscando o miradoiro "Pena Pombeira", situado a máis de 700 metros de altitude (707 metros), máxima altura do concello de Pantón. Lugar de contrastes, abruptas e escarpadas paredes suspendidas cuasi verticais sobre o río Sil, con rochas graníticas de formas aleatorias. Dende "Pena Pombeira" as vistas sobre o Canón do Sil son impresionantes. Nove quilómetros cheos de beleza e doados. Apto para calquera persoa.
Unha das formas de acceso é pola N-120, tomar dirección Bazal, o Rigueiro.