Descarga

Fecha de realización

enero 2015

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Comparte

cerca de Cantallops, Catalunya (España)

Ull! el camí travessa la riera diverses vegades.

ULL!!! Veure comentaris. Sembla que el camí es deu haver embardissat o perdut (quan el vaig fer jo ja estava poc fresat, tot i que hi havia marques grogues).

No trec el track perquè al ser un camí marcat, podria ser que algun dia es recuperès (ves a saber).

Ruta dibuixada. Més informació i fotos a:

Dolmen de Medàs I

Les Pipes

Font Rovellada

• mfabregasoler 18 jul 2018

Entorn salvatge solitari idilic. Però no m'he atrevit a pujar pel riu perquè he tingut por de liarme i que se me fes tard. Al final he fet la ruta del revés perquè no sabia per on passar al riu. Un altre dia ho intentaré. Hauria d'haver anat mès aviat.

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

• Foto de Jordi Grau Noio

Jordi Grau Noio 2 sept 2021

La ruta segueix bé fins a comença a remuntar pel riu. Imprescindible portar calçat d’aigua perquè s’ha de creuar constantment el riu. Molt difícil de seguir per la gran quantitat de verdisses i fins arribar a una cascada on ja no hem sapigut trobar el camí per superar-la.
    Hem hagut de recular i tornar per un altre camí al punt d’inici. Has d’explicar millor el camí o jo t’aconsellaria treure la ruta. Molta gent pot pendre mal intentant trobar el camí.