Fecha de subida 26 de junio de 2010

Fecha de realización junio 2010

3,0
6,0

cerca de Mañón, Galicia (España)

Precioso recorrido a la vera del río Sor, parte de una ruta más extensa, catalogada como "PRG Ponte do Porto a Ponte Segade". El paisaje es sencillamente espectacular, limpio, agreste. Volvimos por la carretera, intentando adivinar una ruta válida. No es apto para niños pequeños, aunque nosotros fuimos con 3, ya que algún tramo es peligroso, aunque no sea difícil.
panoramica

26-JUN-10 3:34:34PM

• Foto de paso miudo

paso miudo 03-sep-2011

Para o mes de decembro temos no noso calendario facera ruta dende Ponte Segade ata Augas Caidas ¿tu crees que un autobús pequeno baixara ata Ponte Segade?

• Foto de JulioCésar

JulioCésar 05-sep-2011

Hola, paso miudo.
    No creo que tengáis ningún problema para llegar hasta Ponte Segade en microbus y aparcar allí, en el merendero. De las tres carreteras que llegan hasta Ponte Segade quizá la que tomamos para volver al punto de partida es la más revirada, pero las otras dos son razonables.
    ¡Qué lo paséis bien en esta preciosa ruta!

• Foto de Mysteria85

Mysteria85 19-ago-2014

Una de las rutas más bonitas que he hecho, sin duda alguna.

• Foto de gandaia

gandaia 31-may-2015

Fixemos esta ruta este sábado, día 30 de maio do 2015. Hai unha brigada desbrozando a marxe esquerda, no concello de Mañón, pero aínda queda un treito grande para rematar. O último quilómetro -pola marxe dereita no concello do Vicedo- é difícil pola maleza que hai: silvas, herbas e algún toxo que pechan o estreito carreiro que vai pola ribeira do río, con perigo de esvarar e caer polos penedos. Nesta estación do ano tamén hai un inconveniente engadido: son as carrachas que están nas herbas e que se agarran á roupa ou a pel de quen pasa por alí. É un problema existente en moitos lugares nos que hai animais parasitados. convén levar roupa clara para detectalos, e non descubrir a pel dos brazos e pernas. Se é posible non estaría de máis tratar a roupa con permetrina, que repele e elimina estes ácaros. Nas condicións actuais, un percorrido que podería ser fácil, pode resultar complicado.